bloggknas?

Fick inte bloggen att funka i morse! Fler som hade det så ?

Jag va ialla fall uppe förre kl.6. Skulle på kurs med jobbet. Halvdag inne i stan. Storebror S va barnvakt åt lille A, det hade gått så där enligt S, han hade ju bajsat varje gång det skulle bytas blöja! Jag tackar och bockar S för hjälpen. Han hade ledigt från skolan och va så snäll att han tog han om lillebrorsan.

På vägen till bilen efter kursen, sprang jag in en snabbis på Lindex. Titta bara på rean( det lilla som va kvar). Det blev två toppar, en hel svart (som nog egentligen är en väldigt kort klänning) och en blå/grå randig med tre kvarts armar. Ni får se dom senare, förmodligen på en dagens, fast det va ett tag sen det blev en sån, ska försöka bättra mig i veckan ;) Det är svårare när man inte har någon fotograf hemma = dottern.

Sitter nu med en varma koppen och en knäckemacka = dagens lunch. Fråga S om han ville ha något men han hade ätit en påse bilar så han va nöjd. Vad ska man säga, det som inte ens va lördag ;)

Kommentarer
Postat av: quinna08

Visst var det krångel med bloggen i morse. Tog ett tag innnan det kom igång igen ;) Alltid lika frustrerande ;) vilket egentligen är larvigt men visst vill man att det ska fungera när man är i gång och skriver.





2008-08-25 @ 20:33:15
URL: http://quinna08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0