lördagsmorgon

En del mornar önskar man att man fick ligga kvar, som idag tex. A har varit helt hopplös i natt bara låtit hela tiden, men tror han sover för han blundar. Vet inte vad det kan bero på. Kan det vara att han fått vällingflaskan i sängen och somnat direkt? Inte kan han behöva rapa? Nu är han uppe med mig så F som tog natten ska få vila lite varje fall.
Jag ska självklart jobba idag. Hoppas jag inte somnar i bilen får väl stanna och gå runt bilen ;) Brukar vara värst på vägen hem.
Blä fy bubblan nu kommer en kille som luktar bajs, Har nog köpt för stor storlek  på blöjorna han har bajsat igenom flera gånger den här veckan. Dom sitter bra i magen men är nog för stora vid benen.

Blir av förklarliga själ inte så många inlägg medans jag jobbar men hoppas vi ses i eftermiddag/kväll

Kommentarer
Postat av: Eva

Önskar dig en bra dag på jobbet!

Ja, gud man minns den där tiden med blöjor. Vissa var verkligen bedrövliga. Ibland köpte man billiga, eftersom ekonomin var pressad, men de blöjorna var värdelösa. Ungen blev full av konstiga geleliknande partiklar som utsöndrades ur blöjan. Minns också hur det var när man råkade köpa för stora :-(

Måste erkänna att det känns skönt att blöjtiden är över :-) Fast det var mysigt också, med en liten...

2008-08-09 @ 09:38:06
URL: http://suntliv2.blogg.se/
Postat av: misshelena

Fin blogg du har..välkommen till min..

2008-08-09 @ 10:30:22
URL: http://misshelenas.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Här är också en lilltjej som luktar lite misstänksamt hihi Hoppas det går bra på jobbet!! Här ska jag fixa lite med det nytapetserade rummet idag =)

Kram Malin

2008-08-09 @ 12:55:57
URL: http://vitahjartanrosadrommar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0