massor av jobb

På jobbet har allt funkat bra. Insåg dock att jag kommer jobba massor i höst, 5dagar i augusti, 11 dagar i september och oktober och 10 dagar i november, somdet ser nu. Men om dom frågar kommer jag väl säga ja tack till flera. Fast det känns som jag har sägt ja för många gånger redan;(  Plus att jag kommer att jobba en helg i månaden i stan på det jobbet (fast där tjänar jag mera och har kortare dagar så dom känns ok). Jag är allstå föräldraledig fast det ser inte ut så nu.

När jag skulle åka hem ringde en kompis och sa att hon fått något "skit"/virus av mig. Så nu har vi letat och hittat och hoppas att vi har förintat det!
Har därför inte hunnit kollat runt på min bloggrunda, får ta igen det i morgon. Är ju "nyfiken" på vad ni haft för er i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0