räddare i nöden

Helt "plötsligt" så kom alla hem och ville ha mat ;) Hade börjat plockat och gregat och klockan gick fortare än jag trott. Så det fick bli "snabbmat". SaraLee pizza kit fick det bli. Helt ok men inte lika god som egen hemgjord, tycker jag. Men snabbmat är det bara att rulla ut och lägga på vad man vill ha och sen 15-20min i ugnen.

Efter det blev det A:s och min dagliga powerwalk =)

Plocka upp en pinne till A som han hade roligt med hela promenaden. Va lite rädd att han skulle somna annars. Då blir det inge bra när han ska läggas för då är han pigg igen och kan köra några timmar till.
Såg på kortet att A tröja blivit liten. Om tiden räcker till så är det nog dax att gå igenom hans garderob igen i morgon. Han växer ju som "ogräs". Plocka bort shortsen, dom får vi väl ingen användning för längre den här sommaren :(


Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Jag har hört flera prata om pizza-kit. Var köper man det? På Ica? Det tar ju så himla lång tid att göra egen pizza - fast det blir ju vrålgott förstås. Färdigköpt pizza är ingen höjdare.

Ska bli kul att se dina nya toppar! Kram!

2008-08-26 @ 10:06:29
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Smilla

Nergårs-emma:Gårdagens pizza-kit köptes på ica men tror jag sett det på fler ställen.

Hade jag haft tid så hade det blivit egen hemmagjort pizza men såna man köper typ frysta och värmer i ugnen köper jag inte för dom är inge goda alls tycker vi. Så då är pizza-kitet ett bra alternativ.

kram Smilla

2008-08-26 @ 10:39:45
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0