solen kom!

Vet ni va solen kom och hälså på och är faktiskt kvar ännu. Härligt!
Fast jag har haft städdag. Fast det blev bara dammsugning och våttorkade golv. Vill ju hellre vara ute i solen. Få ta resten på fredag. Den som spar han har ;)

Har även passat på att göra en lasagne som nu står i ugnen. Fixat och klart när dom andra kommer hem. Skönt att ha det gjort ska bara göra en sallad till. Är just nu lite insnöade på sallad som jag blandar i böner, det är så gott och så tror jag att det är lite nyttigt också =)

Märktes att lille A inte sovit så bra i natt han har sovit "middag" två gånger i dag. Hoppas han sover i natt nu så det inte blir samma sak igen.

Har haft många som tittat in idag tror det beror på Petra som har skrivit att jag gissat rätt hos henne. Jätte kul! Tyvärr har jag ju inge kul att skriva om idag ;(

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Låter som en vanlig dag. Städning och matlagning och sen börjar det om igen :-) Fast det är mysigt på många sätt.

Vi har inte haft så mycket sol idag, men nu har jag ju äntligen fått köpt alla regnställ och gummistövlar.! Kram!

2008-08-20 @ 20:16:45
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0