söndagkväll

Jag har stått vid strykbrädan större delen av dagen, men är inte färdig ännu så det blir att fortsätta någon annan dag. Så blir det när man samlar på sig ;(  Men tycker trots allt att det är ok finns sånt som är tråkigare. Jag flytta in strykbrädan i det rum som A leker så vi fick sällskap =)

Regnat till och från hela dagen. Men A och jag gått en liten promenad. Han ledsna på att sitta inne vid sina leksaker. Ställde vagnen en stund så han kunde titta på när F grävde, det gilla han. Fattar inte är sånt genetiskt ?!? Bara för man är kille så gillar man allt som "brummar";)

På kvällen så åkte vi till Öregrund och åt pizza. Det va länge sen, både pizza och Öregrund. Regnet hängde i luften så det blev ingen promenad efter.

   

Tog lite bilder medan vi vänta på pizzan som tog tid på sig att komma på bordet, tyvärr. Smaken va ok men inget jag skulle rekommendera.

Vill också passa på att tacka alla som varit inne den senaste tiden och för alla kommentarer det är så roligt att läsa och få lite feed back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0