8 saker

Här kommer svaren på utmaningen från Petra.


Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna.
3. Meddelade de utmanade på deras bloggar.


8 favoritprogram:
1 CSI NY
2 CSI Miami
3 Oskyldigt dömd
4 Nyhetsmorgon
5 Så ska det låta
6 Wallander filmerna
7 Leilas olika matprogram
8 Pettson och Findus =)


8 saker jag gjorde igår:
1 jobba
2 vann en bloggtävling hos Tussan , ett jätte fint handgjort kort.
3 läste bloggar, men bara några, alldeles för mycket att göra :(
4 slöa i soffan framför tv, orka inte ta mig för allt som "måste" göras
5 va och vägde mig på viktväkatarna, ner =) men inte så mycket. Har nu gått ner sammanlagt 9,9kg.
6 pratat gymnasieval med dottern som jag hämta vid bussen, hon hade varit till tandläkaren, och den bussen stannar 17km bort :(
7 ätit godis från adventsljusstaken på jobbet =)
8 gosat med lille A

8 saker jag ser fram emot:
1 Att få vara mammaledig igen (med A allstå. är inte gravid)
2 Våren i växthusen
3 Pepparkaks och lussebak
4 Bli klar med min viktminskning
5 Att friggeboden blir inflyttningsklar snart så vi kan kan få till flyttcirkusen här inne =)
6 Att få bli gammal med min sambo
7 Få se A växa upp
8 Helgen

8 favoritrestauranger:
Den har kategorin tar jag bort. Besöker allt för sällan restauranger för att fått en favorit. MAX räknas väl inte ;) Oftast där vi äter när vi inte är hemma =)

8 saker på min önskelista:
1 Att mina nära och kära ska få vara friska
2 Stor trissvinst
3 Sovmorgon
4 Minst 30 timmars dygn, vill göra så mycket.
5 Ett dubbelt så stor hus, men jag vill inte flytta, så det är lite svårt och snart börjar nog dom stora barnen tänka på att flytta hemifrån och då blir det här huset perfekt.
6 tv i sovrummet, en stor platt en ;)
7 En vit jul
8 En ny garderob, eller ja kläder att ha i garderoben ;)


Jag utmanar Nergårds-Emma  och  Anna  om ni vill =)

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

ätit godis från adventsljussstaken? que? vad är den gjord av nyfiken



:)

2008-12-04 @ 20:53:09
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0