Ännu en

Det får bli ännu en dagens. Det har varit jätte mycket på jobbet, märks att det är långhelg, så jag har inte orkat blogga när jag kommit hem. Bara slöat i soffan med sambon. Ja på jobbet på helgerna tar vi allstå emot patienter fram till elva och sen jobbar vi tills alla är färdiga. Igår va vi kvar till halv fem !?! Så ni fattar att man blir trött, då hade vi inte hunnit haft något paus. Jag hämta en mandarin som jag åt i mellan två patienter.


Humör: Trött!!
Gjort: Duschat + äter frukost.
Planer: Jobba, jobba, jobba....
Ser på: datorn.
Lyssnar på: sopbilen, fler än jag som jobbar när det är helg.
Läser: Bloggar.
Dricker:jordgubbsthe
Äter: Skinkmackor.
Bästa: Sista jobbdagen för den här gången =)
Sämsta: A febrig och förkyld och jag hann inte att gå till apoteket igår.
Barn: A  förkyld igen.
Väder: Mörkt och kallt

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

KRAM på dig

2008-12-28 @ 19:20:03
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Hannah Sthlm svarar:

Ajdå..Krya på dig och god fortsättning! Hoppas julen varit bra:)!

2008-12-28 @ 20:36:04
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0