hemma från luciatåget

Nu är vi hemma igen från Luciatåget. Dom va så fina! Men musikfröken ska krångla till det så mycket. Önskar att det mest hade varit dom där vanliga gamla lucia sångerna men icke, inte ens lucia sången när dom kom in, som tur va så va den med på vägen ut.  Det är ok med lite nya sånger men man vill kunna känna igen dom flesta tycker jag.
Tagit en massa kort men har inte kollat ännu om man ser något på dom är svårt när det är mörkt och bara några "ljuspunkter" när man bara har en gammal dålig kamera :(
A skötte sig exemplariskt. Men va faktiskt inte så intresserad som jag trodde, men han gillade att dom sjöng ;)

Nä nu är det dax för sängen. Det bli öppna förskolan i morgon =)
A träffa faktiskt en kompis därifrån nu på kvällen. Lilla M hade sin moster i tåget.

Update; Ni som undra vad jag klädde på mig. Ni kan vara lugna det blev inga mysbyxor;) om det va någon som trodde det (är absolut ingen mysbyxtjej).  Det blev svart lite tjockare strumbyxor, jeans kjol och en svart blus från HM. Det blev inget kort, för kort om tid som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Zinkis

Så trevligt att ha sett luciatåg!!

Kram på dig!

2008-12-12 @ 15:35:10
URL: http://zinkbaljan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0