julafton

Ja nu har klockan blivit julafton! Jag har inte kommit i säng ännu men hoppas få krypa ner om en timme eller så, hmmm.
Har just fixat sillsallad som ska med till julbordet hos mamma och pappa. Det har blivit så dom senaste åren, ja det måste vara många när jag tänker efter. Har samma recept som min fd svärmor och som sagt det va länge sen hon va min svärmor, ca 13 år sedan, oj så tiden går.

Nu ska dotterns julklappar slås in. Kunde ju inte be henne göra det när hon va så snäll och slog in dom andra. Upptäckte att hon missat några, få se om jag orkar när jag kommit igång eller om jag spar dom tills i morgon.


                                                                             ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

                                                                         ♥ GOD JUL ♥ 
                                                                              ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

God fortsättning på julen och hoppas ni har en riktigt fin julhelg!

Kram från Gävle

2008-12-25 @ 10:02:05
URL: http://www.camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0