Julkortspyssel

Det har inte blivit mycket bloggande (eller bloggar lästa) dom senaste kvällarna. Jag har gjort julkort, det är ju så kul =) varför ska man börja så sent så man måste sitta uppe halva nätterna för att bli färdig ?
Vet att det är försent att skicka idag om man vill vara säker på att få fram dom, men tyvärr så är det några som går med posten idag(dom flesta skickades i går). Två ska jag gå och lämna personligen i dag är det tänkt. Va en sväng till svärmor i går kväll och då fick dom sitt.


Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

oj oj, vilken tur att du bloggade om julkorten! Jag har glömt att skriva våra :-)

Roligt med egenpysslade, jag har bara vanliga köpta.

Kramar

2008-12-17 @ 12:54:57
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0