måndag

Åh så skönt det va att få sova länge !

Fast när man vet att det är för att A är sjuk och har feber så är det inte så kul. Har ringt vårdcentralen idag igen och äntligen får vi komma dit och träffa doktorn. I morse så va febern 39,7 men även fast sköterskan på bvc sa att det är inte farligt för barn att ha hög feber så känns det inge bra för mig :(  Jaja vi ska i alla fall få träffa doktorn idag kl 13,30.  Hade haft lite andra planer för dagen, men om A är hängig så hade vi inte kunnat göra dom i allafall. Vi har ringt och kollat att hans mormor/morfar är hemma så vi får en fika när vi varit på vc. Lillkusinen(14 dagar idag) är fortfarande kvar så jag sa åt dom att hitta på något annat om dom inte vill träffa en förkyld A. Dom kanske skulle ta en sväng till ett par andra kusiner.

Vädret idag ser härligt ut ( jag har inte varit ut ännu). 8 minus, blå himmel och nästan lite sol. Hade varit perfekt för en av dagens/veckans planer, gå ut i skogen och grilla korv. Åh det tycker jag är mysigt.
Också funderat på att åka på mellandagsrean och en sväng på bio med odm stora barnen. Men när vi kollar almenackan så jobbar jag och barna har annat för sig så vi får se om vi hinner med något av allt vi vill/tänkt göra.

Nä nu ska jag gå och ta rätt på helgens tvätt, den tvättade allstå, som ligger i högar överallt. Så jag kan börja hänga dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0