slutjobbat

Vilken vecka det har varit, haft så mycket att göra. Jobbat för mycket, inte orkat något alls när jag kommit hem, inte ens bloggat. Hoppas det blir ändring på det nu. Är ju ledig ända fram till den 26 december =) Härligt!  Visserligen jobbar jag mycket där efter jul fram till den 9 januari. Men men känns som det är lååångt fram till dess.

Halv ligger nu i soffan ,har just ätit ostkaka. Sambon har handlat en av hans favoriter. Ser nu på "Bonde söker fru" , med datorn i knät.

Har börjat fundera ut svaren på utmaningen jag fått av Petra tror att dom kommer i morgon. =)

Kom just på att jag får sova mer än 2 timmar mer i morgon bitti än dom senaste dagarna. A och jag ska bara ta det lugnt i morgon tror jag. Mysa och busa ihop. Har planer på att göra en pepparkaksdeg, vi ska ev ha glögg mys på fredag och då måste man ju ha pepparkakor, eller hur ? Och inget går upp mot egen bakade pepparkakor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0