torsdag

Få se om det blir något mer gjort idag än i går, hmm. Känner mig fortfarande förkyld och hängig. Föresten undra om Sambon läste min blogg igår utan att skriva någon kommentar, för när han kom hem så gjorde han en snabb rengöring i akvariet ;)

Sambon va även ute i friggeboden igår och jobba. När han kom in efteråt så sa han att nu kan han (stora sonen) nog  flytta in dit. Så i helgen blir det start på stora flyttcirkusen =)  Kanske ska gå dit när A sover middag och städa ur lite :) ja vi får se eller om jag ska baka hårt bröd som jag ska ta med till "julbordet" som vi och några kompisar ska ha på lördag, det är knyt. Dom flesta av oss har småbarn så vi tyckte det va skönt att inte åka bort utan vara "hemma".

Har ju berättat tidigare att A är mycket intresserad av sång och musik. Just nu är det opera på tv4 nyhetsmorgon. Han står och tittar och verkar helt fascinerad. Det är inte den sorts musik som spelas här hemma ;)

Update; Haha jag trodde att opera va något han gilla, men han stod och bajsa,hmm. Men nu är det reklam från Barnetshus och där är det musik så här dansas det =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den nya kill bloggen yechi är överlägsen.

Check it out!

http://tavlaovinn.blogg.se

2008-12-11 @ 12:09:15
URL: http://tavlaovinn.blogg.se/
Postat av: AMANDA

Haha , operaälskare där ;)

2008-12-11 @ 16:18:16
URL: http://amundasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0