torsdagsmorgon

Godmorgon på er ! Eller nu är det väl inte morgon längre, jag har tagit det lugnt nu på morgonen. Har hängt en maskin tvätt som jag ladda tvättmaskinen med i går kväll. Hoppades ju på att få sovmorgon i dag men inte då, A kunde inte sova, han bara grina och va ledsen, men somna en liten stund när jag gick upp och fixa frukost till dom stora barnen.

Det har snöat har på morgonen. Så nu ser det juligt ut igen. Vi hade visserligen inte blivit av med all snö förrut heller men nu ser den "fräschare" ut. Fast det är säkert super halt under nysnön.


Här är en bild på köksfönstret, hade hoppas på att man skulle se snön som föll ute. Trodde det skulle gå om jag hade mörk inne, men icke. Hoppas ni förstår hur mysigt det är i allafall =)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hallå

Tack!

Vad härligt det ser ut utanför dig idag..

Här har det varit slask och nu har det slaskiga frusit till is så ingen snö här inte...



Ha det gott

2008-12-04 @ 09:22:15
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0