åka bil

Idag har det blivit mycket bilåkande. D skulle till sin moppekurs (hon fyller snart 15) , A skulle vägas och mätas ( han ska till doktorn på torsdag och då vill dom ha "färska" uppgifter). Han väger nu över 13kg, våran "lilla" prins.
För att slippa åka en extra gång och hämta D från kursen så passa jag på att hälsa på på jobbet. Dom flesta har semester, men dom som jobbar hos oss i sommar är såna som jobbar med mig på helgerna. Så va C där min arbetsledare, en toppen tjej, vi prata lite om när jag ska jobba extra resten av sommaren. Jag hittar inte min almenacka så jag har inge koll på livet. Det va länge sen A va med till jobbet så dom tyckte det va kul att se honom.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0