blomkrukor

Kvällen har inneburit pyssel. Ja ni ser rätt pyssel, det är något ni inte kommer se ofta. Jag är urusel på att pyssla även fast jag gärna skulle vilja vara lite pysslig. Fast kvällens "pyssel" kanske inte kan räknas som pyssel?  Jag har limmat snören på lerkrukor. Jätte enkelt men blev riktigt fint tycker jag. Det börja egentligen med att jag läste bloggar där dom hade limmat bilder på krukor (gilla det inte men det såg lite mer ut än bara krukorna). Såg sen hos en annan bloggare hur hon satt upp en hylla vid ute platsen och målat den vit ( som de flesta inredningsbloggare tydligen gillar;)  Kom då på att vi har en väg som vi kunde sätta upp en hylla på. Den blev inte vit utan min kära F håller på att såga brädor och då blir det "bakar" kvar ( man kan inte använda det somär längst ute vid barken = bakar) Så vår hylla består allstå av bakar och sitter på en uthusväg.

  


Nå vad tycker ni, inte så illa för en som inte kan pyssla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0