Gårdagen

Går dagen gick jätte bra. Fint väder inte för varmt som jag va rädd för. Alla sköte sig, inget tjafs om en de ena en det andra som det lätt blir om det är varmt.
S och D åkte massor med "karuseller", S gillade jetline bäst. F och jag är inget för sånt, så vi slapp ;) A är ju för liten för att tycka något sådant är kul men fick "gå" med D i "Pettsson och Findus" hus.
F utmana S i olika "skjut"tävlingar  och jag tror att F vann flest men S kom inte långt efter. Alla vi gillar godis så vi spela på många chokladhjul. Vi vann en stro Dajm och stora aksar med godis från Malaco. Smask!
F har länge pratat om Langos och när vi såg att man kunde köpa såna så blev det lunchen. Men vilken besvikelse, smaka inte som han mindes det. Så nu är det nog slut på det "tjatet".

   Bilder från Grönan.

Kommentarer
Postat av: leia

åhhhh va skoj jag vill också åka karusell....men i augusti bär det va till tivoli:)



kram maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0