go`natt

Idag blev det inte många inlägg. Har ändå varit hemma men men. Har plockat och städat hela förmiddagen. Eftermiddagen har helt och hållet varit A:s. Vi börja med att ha i vatten i hans lilla uppblåsbara "pool". Där satt han sen och busa och stänkte och ville inte gå upp.
Usch ja höll på att glömma, såg en orm idag på gräsmattan som slingra ner i dammen. Blä gillar inte ormar absolut inte i min närhet. Nu kommer jag inte lämna A ensam på gräsmattan för att tex springa in och svara telefon och sånt. Never.

 

Bilder (tyvärr inga bra zooma in dom för mycket) på näckrosor från våran damm som jag tagit i dag innan jag såg ormen.

Kvällen har jag ägnat åt kakbak har två kalas barn här nästa vecka. Inge kul i värmen, men insåg att jag inte hade så många dagar/kvällar att göra det på. Har tänkt ha mer fika bröd så hoppas hinna baka en gång till minst ;(
Baka dubbelsats av choklad cookies som jag skrev receptet på i början på månaden. Dom gilla vi verkligen så dom blir på det här kalaset också ;)


Märks på A att det är varmt. Han vägra somna i kväll. Brukar oftast somna när han får välling men inte idag, förskte få han att somna nästan en timme i sängen sen fick han komma upp. F tog en sväng med vagnen men icke. F körde med utmattnings metoden, A


Kommentarer
Postat av: C

Tack för din kommentar! Vi köpte sandlådan på Coop Bygg, de hade bara en sexkantig och det är vi glada för. Jag målade den med vanlig vattenbaserad utefärg. Jag skall mäta sandlådan i morgon, fredag och återkommer till dig.

God Natt! /c

2008-07-25 @ 00:09:57
URL: http://8hektar.blogspot.com
Postat av: Nergårds-Emma

Åh, vilka vackra näckrosor! Vilken lycka att ha en egen damm med såna. Ha det så trevligt i helgen om ni tar en tur!

2008-07-25 @ 13:24:04
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0