kväll

Har som sagt varit ensam hemma idag = lite bloggande. Hoppas hitta en balans så jag hinner sitta här också.
Idag har A varit sån att han bara vill vara ute. Försökte sätta honom vid leksakerna men icke bara ledsen. Tog med honom ut för att ta in tvätten, sätte honom på gräset (som pga av att det kommit så lite regn är torrt ochh lite stickigt) för att titta på ( något som måste vara tråkigt) men det gick bra. Satt en stund och titta på kaninerna och läste posten. Sedan va det gungan som gällde. Där tror jag vi satt hela eftermiddagen till pappan kom hem. Då fick han ta över.
Jag gick in och kasta mig över lite av det som jag trott att jag skulle hinna göra idag.

 
Denna fina blomma som jag just nu inte okmmer ihåg namnet på hänger i portalen på väg in till oss.

Kvällen har avslutas hos vår kompis M med lite fika. Han har skaffat sig en masssagestol som jag passa på att låna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0