lördagsmorgon

Så va det dax för helg jobb igen. Engligt SMHI så ska det vara fint väder i dag med (hmm). D gjorde iallafall rätt som stanna kvar i stugan med sin moster.
A har sovit oroligt i natt så han är uppe med mig nu så F får vila en liten stund extra. Jag sitter och äter min filfrukost och A sitter brevid och får smörgåsrån. F får fixa gröt när jag åkt! Det jag skulle säga är att A är för gosig, han ser så koncentrerad ut där han sitter och tuggar med sina 4(-6) tänder. Han har fyra som är framme och två som håller på att titta.

  Bild från gränden jag jobbar vid.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Smilla!



Ja, egenodlad gurka är ju inte helt fy skam! Stor skillnad från butikernas. Jag önskar dig en fortsatt trevlig sommar!



Lisa



2008-07-12 @ 13:52:43
URL: http://klinta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0