oj vad tiden går

Så va den här dagen slut.  Det går så fort hinner inget tycker jag.
Idag hade A tid hos doktorn i Uppsala på förmiddagen så det va bara att gå upp tidigt. D va med till stan så vi titta på moppehjälmar men köpte ingen, hitta en hon gilla men den fanns inte i hennes storlek ;(  Vi passa också på att titta på cykelsits och hjälm åt A men köpte inget där heller ;(
Sen va det bråttom hem för jag skulle ut och äta med jobbet.
Det ösregna när vi kom hem ( har kommit 18mm )  men sken upp senare.
Vi åt på Köket i Öregrund, ett ställe jag verkligen kan rekommendera. Super god mat, vi åt grillbuffe, massor med goda sallader och såser och flera olika grillade både fisk, kött och korv.  Mm, smask!
Efter vi ätit gick vi en sväng, det är så mysigt i Öregrund (på somrarna, man är ju inte där så ofta på vintern)
 
 
Lite fina vyer från Öregrund. Jag gillar verkligen vatten. Skulle kunna på mycket närmare än nu.

Kommentarer
Postat av: Sara Small Town

Härliga bilder från Öregrund. Me Like :-)



/Sara Small TOwn

2008-07-20 @ 23:08:06
URL: http://smalltownstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0