Midsommarfest

Nu har vi hunnit med massor. Börja med midsommar firandet vid hembygdsgården som va lika mysigt som jag trodde. Dans kring midsommarstången, fiolspel, pilkastning och chokladhjul. Ja allt som hör till.
Ser ni kossorna som kom fram när vi dansat färdigt! Ser väldigt folktomt ut, men det va massor med folk, både unga och gamla.
På kvällen har vi varit till våran bästa kompis M. Han bjöd på sill och färskpotatis och grillat. Det va trevligt. F är kvar men jag,D och A tog bilen hem för jag ska jobba imorgon. ( Få se om jag får hämta hem F eller om han kommer hem på något annat sätt ;)   Det är en av få nackdelar med att bo på landet, man behöver nästan jämnt bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0