Ny dag.

Ja ännu en dag som det regnar;(
Just ställt mig på vågen ;( har ju Johannas uppmaning i bakhuvudet. Men det har jag inte skulle  gjort för jag har gått UPP 1kg :(  Jag som varit så duktig med mina promenader. Ah skit samma jag får väl fortsätta gå. (Fast just nu regnar det, så jag spar den till eftermiddag, hoppas det slutar att regna. Annars får jag sätta på mig regnkläderna, för ut måste jag)
Få se vad dagen har att bjuda på. Ska ialla fall tona håret (förstår inte vad alla gråa hårstrån kommer ifrån ;)

  Piggar upp dagen med en blomma.

Kommentarer
Postat av: Ann

Vågen är inte mycket att lita på, du kanske har fått mer muskler ;-) Jag kör också med promenader, så skönt, speciellt på morgonen. Fast regnar det skjuter jag upp det, precis som du.



Tur att du skrev att du ska tona håret, jag ska avboka min tid hos frissan. Det får gärna växa sig lite längre och tona kan man ju som sagt göra själv. Mycket roligare att köpa inredningsprylar för de pengarna! :-)



Ha en bra dag!



Kram,

Ann


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0