solen skiner!

God morgon! Idag skiner solen det va länge sen! Fast det är inte så varmt, bara 14 grader. Hoppas solen skiner hela dagen så det blir varmare.
S va barnvakt i går när jag va konsertet, det hade gått bra. Undrar hur många 17-åringar som sitter barnvakt åt sina småsyskon, och tycker det är kul? D och kören va riktigt duktiga, trots att det va några som va nervösa (jag skulle aldrig ens ställe mig där framme och sjunga never). Körledaren Angelika Ö sjung "Du måste finnas" ur  "Kristina från Duvemåla" så man rös. D kompis Isabel A är också jätte duktig.

Kommentarer
Postat av: Tidsmästarinnan

Hej Smilla, vad kul att kika in här - och tack för kommentaren hos mig!

Jag vet tyvärr inte vad pelargonen heter, jag köpte den på Hötorget.



Å, Kristina från Duvemåla, snacka om att man ryser, nu var det länge sen jag hörde någon sång därifrån. Jag var och såg föreställningen på Cirkus, man kunde ju knappt hålla tårarna tillbaka :-) Fast jag är ganska lättrörd, haha.

Ha det så gott i sommar!

2008-06-25 @ 10:07:14
URL: http://tidsmastarinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0