tonat håret

Nu har håret fått mera färg! Jag använder alltid Goldwell toning som jag köper hos frissan. Den här gången (och dom senaste gångerna) tyckte hon att jag ska ha färgen dark mahogany brilliant  4R. Solen bleker mitt hår så då är det bra med en mörk färg enligt henne. Den täcker alla mina gråahår ;) Jag använder halva förpackningen och lägger bara i hårbotten. Häller bort lite av vätskan innan jag blandar för att få det "starkare" konsentrerat. (något frissan tipsat om tidigare, men OBS det gäller för mitt hår och den färg jag använder)
   


Kommentarer
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan :-)

Glöm inte att anmäla din blogg till GREGORIUS BLOGGTOPP - platsen för dom som vill synas ;-)

kramar/G&G

2008-06-30 @ 20:09:04
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0