Cafe´time

Idag har jag varit till frissan. Känns så där. Såg bra ut så länge jag var där, men när jag kom ut och det blåste så hände nåt ;(
F och lille A va med dom satt vid vattnet och titta på svanar och änder medans jag va hos frissan. När jag va klar gick  vi och fika på Adas cafe´. Ett mysigt cafe´ i Östhammar, dom har en 50-tals sida, men det är den sidan med gammalt som jag gillar bäst. Det är flera små rum med olika bord och stolar. Idag satt vi ute i deras trädgård. Fast i dag kändes det inte bra, chokladbollarna hade för stark smak för att passa mig. Och F haka upp sig på att det va mer ogräs än blommor i trädgården. Vet inte om det va vi som inte va på rätt humör eller om det va så.
F hade inte skrivit sin timlista innan han gick på semester så vi åkte vidare. Medan han gjorde det va A och jag till A:s mormor och morfar. Dom hade inte setts på snart 14dagar. Så han fick visa att nu gillar han att vinka. Vinkar jämt, både när någon kommer och går eller när han tycker det passar. Han har också börjat gå när man håller honom i händerna.

Här kommer lite kort från Östhammar.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0