adventsmorgon

Åh så mysigt att tända ljusstakarna! Älskar verkligen adventstider även fast vi tänder ljus nästan året om. Igår kväll när vi åkte från stan va det så fint med alla adventsgranar och ljusstakar som lyste.=)

Känns lite tugnt att åka och jobba men det är bara att tänka på att det är sista helg jobbet förre jul, jobbar annandag och lördag/söndag efter jul. Få se om jag orkar/hinner springa lite på stan innan jag åker hem.
Jag är väldigt traditionsbunden så dom flesta ljusstakarna ser ut åt det här hållet hemma hos mig.(denna finns på Rusta för 89kr) Ser att den har bara 5 ljus dom jag har är det 7 på.

Kommentarer
Postat av: Misen

Ja, det är verkligen härligt med alla tända ljus. Känns så mycket lättare då. älskar den här tiden fram till jul.

2008-11-30 @ 15:07:51
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0