Godmorgon!?!

Morgon stund har guld i mun. Eller vad heter det ? Inget jag kan hålla med om, för usch så trött jag är. Vakna visserligen innan klockan ringde klockan fem men är så trött, sovit dåligt hela natten. Kan det vara för att det blåser tro.?

När jag börjar jobba på riktigt så ska jag bara ha eftermiddagspass, fast nä då kommer jag inte få träffa A på kvällen för då har han redan somnat när jag slutat. Men det känns inge  lockande att väcka honom varje morgon och upp och ut nä fy bubblan, tänk om man hade ett jobb som man inte behövde ut, eller jobb och jobb, vinna på lotteri vore inte heller så dumt. Fast då kanske man måste köpa en triss ibland ;)



Blomma vid dammen från i somras. Sambon har börjat förbereda dammen och fiskarna för vintern. Byggt en ställning som det ska ett tält på. Så kommer fiskarna att överleva vintern. Dammen kommer allstå inte att bottenfrysa är det tänkt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

fin blomma!

2008-11-11 @ 15:00:04
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0