grått

Usch idag va det inte lätt att komma upp. Vädret är grått och tråkigt. A va inte riktigt på humör i morse (tidigare än vanligt, det är ju lördag;) så jag gick upp och fixa en flaska välling ( något han bara brukar få på kvällen) men i morse va det guld värt. för han somna om så vi sov till halv nio, hurra!  Men då va han lika hungrig som vanligt så det gick i en tallrik havregrynsgröt utan problem.

Har hunnit med en fika hos A;s farmor och farfar också, hade tänkt tagit en promenad för det va jätte länge sen. Men det blev ingen sån, tyvärr.

Håller på att tvätta en massa. Vi bor ju lite trångt och har inge bra ställe att hänga tvätten på, så när dom stora barnen är hos sin pappa då brukar jag passa på att använda deras rum som torkrum. Ställer upp såna där torkställningar som man kan vika ihop i deras rum och sen är det bara att tvätta ;)



Så här grått och dimmig är det ute. Tror inte det har varit ljust på hela dagen. Önskar att man inte skulle ha så mycket att göra så man kunde krypa upp i sofan med en bra bok. Men här ska städas, ja lite plock i allafall, spar nog storstädningen till i veckan när jag och A är ensamma hemma. Fast kom just på måndag och fredag så är det ju öppna förskolor som gäller och tisdag, torsdag är det jobb det får bli onsdag i såfall. Ja´hinner jag så städas det också för till på onsdag så kan det ju behövas igen ;)

Kommentarer
Postat av: FEBB

ja du, lycka till!

2008-11-08 @ 13:59:10
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: anna

vacker landskapsbild!

Postat av: Nergårds-Emma

Det är samma här. Vi har så trångt att jag får hänga tvätten i vardagsrummet.

Ha en fin fars dag!

Kram

2008-11-09 @ 14:26:47
URL: http://nergardsemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trots det gråa trista vädret tycker jag att det var en jättefin bild det där.

2008-11-12 @ 21:35:00
Postat av: Lina

Det var jag som skrev den förra kommentaren om den fina bilden.

2008-11-12 @ 21:36:05
URL: http://methinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0