Måndag

Så är det måndag igen, tycker det nästan bara är måndagar och torsdagar.

Idag har A och jag varit i väg på barnverksamheten i församlingshemmet. Inte så många barn men vi hade kul ändå. A gillar att "leka" med dom större barnen.  Sjunga är också en klar favorit, ja han sjunger inte men dansar gärna :)

Har nu hunnit hängt lite tvätt (trots tvätt hela helgen så va det fullt igen) och ätit lite lunch framför datorn. Har nu läst mina favoriter, dom andra får jag försöka hinna med i kväll.

Vädret är grått och tråkigt och jag har inte lust att göra något alls. Ska försöka röja av det värsta men förmodligen så ser jag något annat roligare att göra som blir gjort istället.



Så här ser det tyvärr inte ut i rabatten nu.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man blir deprimerad av vädret!

2008-11-10 @ 19:16:35
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Emma

Måndagar är dryga och jobbiga att stiga upp på, första dagen i veckan.. :/



Fin blomsterrabatt^^ :)

2008-11-10 @ 21:02:59
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0