min måndag

 Norpat denna lista av Alexandra   har för mig att hon lånat den av någon annan, dessa listor finns lite överallt nu. Här är i alla fall min dag ;)

Humör: Helt ok
Gjort: Duschat, bytt blöja,bäddat sängen.
Planer:  Åka på Öppet hus och träffa barnen här i byn. Lämna A hos farmor och sen jobba em.
Ser på: Teletubies,fast A har "rymt" in i köket.
Lyssnar på:  Teletubies och vad A har för sig i köket om jag måste "rycka" ut.
Läser: bloggar ;)
Dricker: Ingenting än.

Äter:Ska strax koka gröt och äta.
Bästa: Ledig i  morgon =)
Sämsta: Jobba idag (lite trött efter helgens jobb och utflyckter)
Barn: IHH Hörde just att A va i kattlådan. GAH!
Väder: KALLT! Men ser ut att kunna bli en fin dag med sol och blå himmel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0