onsdag morgon

Snön ligger kvar. Härligt! Synd bara att jag inte hunnit plocka in någon mossa. Men det finns ju att köpa på affären. Eller så får jag göra som djuren, skrapa fram med foten ;)

Vi har tagit det lugnt än så länge så här på morgonen. Inatt har äntligen A sovit skapligt (inte hela natten men mest i alla fall). Han till och med sov en stund efter att jag gick upp (när dottern kom och väckte mig). Hunnit äta våran grötfrukost och nu står A och tittar på när dom dansar tango på "Hotell Kantarell" (barnprogram för er som inte vet).

Snart sak vi sätta fart och gå till farmor för det är hon som ska vara barnvakt en stund i dag när jag ska vara "fluortant", sista dagen den här veckan. Imorgon är det jobb på kliniken som gäller.

Dom har fina rosorna växte hos svärmor/farmor i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0