onsdagen till ända

Äntligen har jag hunnit städa undan det jag tänkt mig på morgonen. Härlig känlsa. Men det har nog att göra med att A sov mycket längre än vanligt eftersom han är lite sjuk och hängig.

På kvällen har dottern och jag varit på gymnasieinformation, usch så mycket man ska/vill kunna. Och inte hjälper det att jag fick "samma" information för två år sedan när sonen skulle börja gymnasiet. Och inte hjälper det heller att dottern inte vet vad hon vill bli när hon blir stor. (men det förstår jag för det vet inte jag heller;)  
Syon (eller vad dom heter nu förtiden) bara svamlar så av henne blir man inte klokare. Men det va  två från kommunens gymnasieskola där och informera om den skolan och dom va jätte bra, klart och tydligt. Där är det också öppet hus på måndag kväll så då är det ett besök där som gäller.
Känner till skolan väl då sonen går där nu, jag gått där en termin och sambon har jobbat där.

Snart är det dax för sängen igen, för i morgon är det jobb som gäller igen. Usch tycker att det är lite mycket jobb för att vara mammaledig. Känns skönt att jag har sagt ifrån i nästan hela december och sen bara lite från och med januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0