tisdag

Idag har det varit stora städdagen här hemma, tyvärr inte färdig ännu. Lille A är inte riktigt kry så han vill helst att vi sitter och myser framför tv:n. Därför ligger jag efter i "schemat" men vad gör det, det kommer fler dagar. Försöket ha det i minnet, inte alltid så lätt, vill att allt ska vara perfekt NU (helst igår). Man kan ju tro att det bara är jag som fixar och så hemma men det är det inte min kära Sambo gör också saker hemma, inte alltid samma saker och ofta inte på samma sätt men det blir saker gjorda.

Nu ska jag fixa middagen (A sover middag så det gäller att passa på). Har tagit upp 1,5 kg nötfärs som jag har tänkt fixa till en köttfärslimpa idag, lasagne till senare i veckan och sen steka på och frysa in resten(om det blir något kvar) till en annan gång ;)

Här kommer en bild på hur frigeboden ser ut utifrån just nu.

Ser lite lerigt ut;)
Invändigt har det hänt massor men inge jag ser,hmmm. Om det går som planerat tror jag det målas i helgen, sambon hade tänkt det förra helgen men när han öppna färgburken hade han fått fel färg :(  Ljustgul istället för ljusblå/grå va inte vad vi hade tänkt oss. Vill ha en ljus färg men inte vit.

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Nu kan du se vem som vann tävlingen på min blogg!

2008-11-04 @ 18:14:58
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: anna

Du verkar vara lik mig på det sättet att jag också planerar och vill hinna med saker. Jag tränar mig i att bara vara då och då.

Postat av: Petra

Vilken mysig friggebod med loftet däruppe =)

2008-11-04 @ 21:21:05
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0