torsdagskväll

Äntligen hemma och fått i mig lite i magen. Brukar inte äta "middag" när jag jobbar sent, idag blev det te och knäcke macka med leverpastej. Jag är en riktig mack"tjej" skulle kunna äta såna istället för riktig mat jämnt, fast det är ju inte så nyttigt.

Idag va det den sista dagen med ett eftermiddagspass ( om nu en på jobbet kommer tillbaka efter en långtidssjukskrivning ), skönt. Gillar ju inte dom eftersom jag inte träffar A på kvällen eftersom han somnat. Skrev faktiskt ihop en lista på vilka dagar jag har kvar att jobba ( framtill jul) så nu räknar jag ner.

Oj nu börjar "Criminal Minds" så nu blir det tv för min del.

Kommentarer
Postat av: FEBB

Té.. mm.. godmorgon! :)

2008-11-14 @ 06:40:08
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0