torsdagskväll

Nu är man ny klippt igen, skönt. Men har ingen egentlig frisyr, bara axellångt självlockigt hår. Ingen ide att ha en frisyr tyckte frissan, vi väntar till du får lite mer egentid igen,sa hon ;)  Och hon har nog rätt, väntar med frisyr till A åtminstone klär på sig själv =)  Som det är nu så är det bara att tvätt och låta självtorka, behövs inget fixande här inte. Har haft riktigt kort hår tidigare men tror att jag vill ha något mittimellan när det blir dax =)

Frissan tyckte att mitt hår inte va i så "dåligt" skick i dag. Efter A föddes har jag tappat mycket hår, men har fortfande massor ;)
Jag har sen sist jag va till frissan bytt shampo+balsam och börjat använda ett leave on balsam.

Disp shampo och balsam för torrt och livlöst hår. ( Moussen har jag inte använd så ofta). Allt detta vann jag hos Therese i somras. Kommer absolut köpa nya när det tar slut.

Leave on conditioner som  kommer från Hårologi har också blivit en stor favorit.
Den innehåller Jojoba-olja som skyddar håret och ger det glans.

Bra köp alla tre om ni frågar mig =)  Passa åtminstone mitt hår. Torrt och tråkigt som man ofta har som självlockig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0