dax för en ny bok ?

Oj nu har hela dagen gått och jag har inte varit utanför dörren, hmmm, inge bra med regn och regnkläderna hemma :(

Har hunni tläst en massa bloggar nu på kvällen. Blir så glad och får så mycket insperation av er. Hitta en sida med en öppnaförskole kompis till A, alltid lika kul att läsa om barn i samma ålder som han. Sen gör det ju inget om man vet lite om dom men inte känner dom. Jag är ju nästan dubblet så gammal som den mamman så skulle aldrig lärt känna henne utan barn i samma ålder.

Hitta en bok som nog ska lånas på biblioteket på en annan sida (minns inte vart). Den kommer att passa mig ;) Jag har så svårt att kasta saker.


Bor ju lite trång så den här boken kommer nog att behövas läsas flera gånger. Eller vad tror du kära sambo ;) ?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Tack.



Jag har också svårt att slänga saker. Spar på mycket som jag aldrig använder.

2008-10-27 @ 07:48:38
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0