God morgon!

Vilken natt! Här har det blåst precis hela natten.Regnar gör det också. Som tur är är det plus grader så någon snö har vi inte fått.
Sovit dåligt av all blåst, A har inte heller sovit bra så har vaknat till och från av honom också.

Sitter framför tv (som vanligt) A och jag ser på barnprogram, Charlie och Lola. Där har dom tagit upp "skrock" om att man inte ska gå på streck och sånt. Lola fick lära sig att det bara är på låtsas, att det inte är några krockodiler som kommer och tar en ;) Nu är ju A för liten för att förstå men "himla" bra för barn att lära sig att allt vi vuxna säger inte är sant.

Nä nu är det dax att koka gröt till A sen ska jag prova min nya müsli som jag vunnit. Petra som jag vunnit den av säger att den kan kännas lite "dammig" men även lite chrunchy av korngryna. Ska bli spännande att smaka.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Hoppas ni får en trevlig kväll! Jag har också svårt att sova när det blåser, min man vill alltid ha fönstret öppet :-)

Kramar

2008-10-31 @ 18:19:36
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0