JIPPI!

Träffade en fd kompis sambo (fd låter kanske dumt, men vi träffas inte så mycket numera, men när vi bägge va singlar va vi ett radar party par, våra älsta barn är lika gamla och vi bodde grannar ett tag, men nu när vi bägge har "nya" familjer så träffas vi inte alls) Men som sagt idag träffa jag hennes sambo (han körde tidigare buss extra) han ropa på mig när jag va på "torget", dom han körde buss ut tidigare hade biljetter till AC/DC eftersom jag och hans sambo, min kompis, tidigare hade varit på en massa konserter ihop tidigare, undra han om vi visste det.

Så jag ringde till sambon på en gång och vi fick två biljetter med buss. Jippi!. Betalt och klart, nu är det bara att vänta till den 20 februari.

A och jag börja dagen med Öppna förskolan, idag hade vi med oss kusinen och moster från Småland som forfarande är kvar. Vi hade trevligt alla fyra. Idag va en kvinna från konsumentverket där och prata om farliga leksaker. Värst va sakerna man kunde köpa på marknader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0