Jobbtorsdag

Tog sovmorgon i morse, skönt! Han då tyvärr inte allt som jag hade tänkt hinna med innan jag behövde åka till jobbet. Men men det finns kvar.

På jobbet va det bra som vanligt( nuför tiden). Känns skönt att jag känner så, har inte alltid gjort det. Min arbetsledare ringde igår och kolla med mig när jag ska börja jobba så idag prata vi tider. Usch det känns som det är alldeles för tidigt, jag har ju inte hunnit vara hemma med min lilla älskling. Men det ser ut som jag kommer att få ett bra schema så hoppas det går bra. Har ju däremot inte fått svar på om jag får dagmammeplats när jag önskat. Försökte ringa och fråga idag men hon som hade koll på det har semester.

När jag kom hem hade det kommit fler gratulanter till sambon. Men vi hade ju massor med smörgåstårtor kvar så det va ingen fara.


Hade tänkt visa fler kort på blommor som sambon fått men det funkar inge bra så ni får hålla tillgodo med denna så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0