likte ledsen+kalasdax

Satt en timme och försökte komma fram till Ticknet (sambon satt vid datorn) men vi kom inte fram förrän biljetterna va slut! Åh så besviken min kära sambo (jag med så klart) blev även fast vi förstod det redan innan, men vi hade verkligen hoppas. Vi får kolla om det finns någon bussresa härifrån som ska dit som det finns platser på. Fast vi hade ju tänkt tagir en barnledig helg i Stockholm och det blir det ju inte med en bussresa. Vet ju inte ens om det finns någon såna i närheten.

Har precis varit till svärmor och fikat på nybakade morotsmuffins, smask. Snälla dom sa att dom betalar snickaren (som va med och byggde frigeboden) mot att vi hjälper dom i växthusen i vår/sommar. Fast det hade vi tänkt göra ialla fall. Jag tycker det är så skönt att hålla på att fixa och grega där. Att få vara ute hela dagen utan att det är en massa måsten inne som drar.

Nu är det hög tid att börja fixa sig iordning för syrrans 40års fest. Jag vet som vanligt inte vad jag ska klä på mig ännu ;(  Får gå loss igarderoben och leta efter något som passar. Inte det lättaste ska jag säga. Dåligt med ordning och mest kläder i fel storlek ( som jag hoppas kunna komma inångång). Hade helst velat köpt någon fin ny klänning, men det här varken funnits tid eller pengar till det =(  Nu när jag suttit här en stund så funderar jag på ett par svart byxor och en lite längre spetstop i svart som jag hitta i garderoben när jag leta kläder till förra helgensfest. Ja vi får se vad det blir. Hinner jag så kanske jag tar en bild som läggs ut i morgon för det lär inte bli några fler inlägg i dag.

Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Vad tråkigt :-( Hoppas ni får tag i en resa!

Kramar

2008-10-12 @ 13:13:03
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0