måndagmorgon

God morgon alla.
Här är det fortfarande grått väder. Har just ätit frukost och dom stora barnen har åkt med bussen. A och jag ska göra oss iordning för att gå på Öppna förskolan. Ska bli kul vi va ju inte till den här Öppna förra veckan.

Jar är lite trött, satt uppe alldeles för länge vid datorn i går kväll. Jar blir helt "besatt" när jag börjar med nåt. Just nu är det att läsa allt jag hittar om Mary Kay  , har haft koll på det lite tidigare men sen Alexandra  föreslog deras foundation åt mig så är jag helt hopplös. Vill veta allt!  Är sedan tidigare konsulent åt Oriflame  men nu undrar jag hur man har det som säljare åt Mary Kay. Någon som vet?

Har fått fram den hedliga gamla videon igår och bett stora sonen leta upp videofilmerna. Så idag ska A få se några gamla Astrid Lindgren filmer som jag har kvar sen dom stora barnen. Hitta även min gamla träningsvideo från Friskis och svettis  så få se om jag tar på träningskläderna och tar ett pass.

Oj det blev många länkar idag. Själv tycker jag det är bra med såna så man sliper leta själv om man blir intresserad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja! Det är kul att träna hemma till videos! Hoppas du får en bra dag!

Kramar

2008-10-20 @ 10:32:27
Postat av: Nergårds-Emma

Det var jag som skrev kommentaren ovanför :-)

2008-10-20 @ 10:33:07
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0