muffinsformar

Dottern baka muffins i går kväll. Jag har inte smakat ännu, försöker ju gå ner i mina gamla byxor som jag hade innan jag blev gravid och idag lyckades jag. JIPPI! Visserligen ett par gamla bruna manchester (hjälp, hur stavar man till det) som säker är helt omoderna men vad gör man, jag kom ju i dom;)




Så här goda såg dom ut. Vi har köpt silicon muffinsformar som hon testade. Har tidigare en sockerkaksform i silicon köpt från Tupperware som jag gillar och som vi använder ofta, den behövs inte smörjas innan man gräddar något jag gillar :)  Dom här nya muffinsformarna är köpta på Rusta för en billig peng. Tål både ugn, frys och diskmaskin =)


Kommentarer
Postat av: Petra

Mums med muffins!

2008-10-13 @ 21:52:19
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Tess

Heeeej vännen.

Japp, värdinna är grejjen..fick handla vad jag ville ur katalogen för 620:- hade ingen aning att de va så! :))

Funderar alvarligt på att bli konsulent, jag handlar ju ofta, så det skulle nog löna sig för mig!



Hoppas allt är bra med dig



Kram

2008-10-13 @ 22:16:28
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0