onsdag

Äntligen tid att sitta vid datorn =)

Idag har det som sagt varit jobbdag. Åkte därifrån direkt vidare till nästa greg. Inte blivit så mycket gjort, kom just på att jag inte ens har läst posten.
Sa idag till att jag INTE kommer att börja jobba i januari. Men som alltid så lovade jag att jag kan jobba en dag i veckan, hmmm.

Jobbar i morgon igen. Lite synd hade velat vara på öppna förskolan för i morgon ska en tjej från Försäkringskassan komma dit och prat. Jag har haft hur många frågor som helst.
Men som sägt först jobb, sedan vidare för då ska dotterns kör sjunga och då "måste" man ju gå och lyssna =)

Nu har jag kollat posten. Min kära syster har ordnat en kortprenumeration på Plaza Interör till mig som kom med posten idag. Hon är för snäll =) Men som ni ser har jag inte öppnat den. Ska ta bilen ner till min andra syster i helgen och då tänker jag ta med den och läsa där. Vi kommer att vara där flera dagar nästa vecka, så jag tror jag hinner att läsa den då.


Det va länge sen jag läste en sån tidning så det ska bli jätte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0