tisdag



Så där nu har jag fått i mig te och knäckemacka till lunch. Har jobbat ett par timmar nu på förmiddagen, varit till en skola och pratat om tänder och hur man sköter om dom. Jag tycker att det är så kul att vara ute och prata med barnen. Mamma varit här hemma och tagit om hand om A: Dom va inte hemma när jag kom hem, tror dom gått till mina svärföräldrar på fika, brukar vara dax för sånt klockan elva där ;)
Jag hade ju tänkt bjuda på mackfika som lunch idag men men...

Vi ska snart åka vidare för dottern har utvecklingsamtal i dag. Det är i den skolan som sambon jobbar så han ska ha hand om A under tiden, hoppas det går bra och att han inte får något uppdrag precis då.



Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Ja, det låter kul att vara på skolan och prata tänder :-) Ha det så bra idag!

Kramar!

2008-10-21 @ 12:55:36
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0