vilken dag!

ojoj ibland blir det inte som man tänkt, idag är det en sån dag.

Jobbet kändes tungt idag fårga mig inte varför ;) Kanske för att det blivit mycket jobb den här veckan. Men nu är jag ledig fram till torsdag. Härligt!

Sambon va ju på utvecklingsamtal för min stora son idag. När han ringer och ska berätta hur det låg till i skolan för sonen så börjar han med att säga; Jaha nu är han inte bland dom bästa i klassen längre.... Det va det jag befara hinner jag tänka, han läser inga läxor.  Då säger sambon han är den bäste. (Han är rolig han min sambo). Då blir mammahjärtat alldeles varmt =) Sonen har inte alltid haft det så lätt, han har dyslexi, så som sagt läxor läser han inte, han hänger som tur va med på lektionerna.

Eftermiddagen har ägnas ut packning för i morgon förmiddag så ska vi åka till lillsyrran i Småland. Ska bli så kul. Bilen blir full av alla bebissaker som jag ska lämna tillbaka nu när dom ska få en liten i december. Längtar till att få träffa dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0