Äntligen funkar internet igen!

Varför ska det alltid trassla med nätet när jag ska blogga? Det har knasat sig hela helgen =(
Men nu funkar det äntligen så det gäller att passa på att skriva något på en gång =)
Jag har visserligen haft fullt upp men ändå. Har målat friggeboden både igår och idag. Har nu gjort slut på 10 liter rödfärg, räckte inte helt så vi ska köpa mera i veckan. Har ju haft fint väder så det har varit härligt att få vara ute hela helgen.
Här kommer en bildkavalkad på friggeboden.

    

Helgen för övrigt har varit lugn. I går kväll va vi över till en kompis och såg på tv. Sambon satt (eller rättare sägt låg) i kompisens massage stol. Han känner av att han har jobbat med kroppen 12 timmar/dag en vecka (han fortsätter jobba efter kvällsmaten)

När dom stora barna kom hem så passa vi på att grilla det va ett tag sen nu. Men idag har det ju varit härligt väder!

Sitter nu i tv soffan med dottern, sonen har eldat i kaminen så vi har det varmt och skönt. Dom andra har just fikat och jag lät bli, känns riktigt bra att kunna låta bli. Har nu gått ner 3,6kg på fyra veckor är lite "mallig" så jag måste skriva det idag. Jag vet att nästa vecka (ja inte den som börjar i morgon) kommer att ha mycket gott att bjuda på . Berättar mer om det senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0