god morgon !?!

Här nu varit uppe en timme så nu börjar jag känna mig som folk. Dax att åka till jobbet igen. Fast idag blir det inte så mycket jobb. Ska vara där 1,5 timme sen ska jag åka på kurs. En jätte intressant en tycker jag, hoppas den är bra. Tidigare jobbat med hon som håller i den så jag tror det blir bra. Kursen är bara fram till lunch ( sen skulle vi bli bjudna på lunch) annars har jag nog inte tyckt mig haft tid, men nu passar jag på att göra några ärenden på vägen hem.

Igår kväll så gjorde jag en massa smörgåstårtor så dom ska ha "gottat" tills sig till i natt när det lär dycka upp ( tidigare erfarenheter) några kompisar. Vill bara tala om att när jag fyllde så va jag bortrest men kära sambon vill ha kalas. Han har spart en vecka semester för att kunna vara hemma och fixa och trixa den här veckan.

Nä nu är det dax att åka om jag ska hinna. Det är -2,4 grader ute så jag måste börja med att skrapa rutorna. Blä för höst/vinter bilar när vi inte har något garage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0