God morgon!

God morgon god morgon släpp in lite sol!  Tyvärr ingen sol ännu men dom har lovat så än så länge tror jag på det =)
Idag är det jobba som gäller, jobbar dag det va det länge sen gillar nog fm bäst för då kommer man hem tidigt (ca 15.30) fast em är också bra för då hinner man gå en morgonpromenad förre (åker 10,30), fast då sover förstås A när man kommer hem och det  är mindre kul.

Vad dagen har att erbjuda för övrigt har jag ingen anning om. Vet inte ens vad vi ska äta i kväll. Ibland är det skönt att bara slappa allt och låta det blir som det blir.

Såg just ett inlägg om en stegutmaning. Kan det va något ? Gå in till junitjejen och kolla. Jag vet inte om jag törs, kanske.

Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en underbar helg!Kolla gärna in min blogg och webshop:D

2008-09-12 @ 08:04:26
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0